להצעת מחיר ולייעוץ מקצועי צור קשר ונשוב אליך בהקדם

מכשירי השמיעה הטובים ביותר 2024 – ההמלצות שלנו

Lumity R90-RL (Life) + Charger Go

מציאת מכשיר השמיעה המתאים יכולה לעשות את כל ההבדל בשיפור איכות החיים. אנו, באודיופוקוס קרית אונו, מבינים את האתגרים העומדים בפני אנשים עם לקות שמיעה, ומציעים פתרונות מתקדמים ומכשירי שמיעה איכותיים המספקים מענה יעיל לצרכים האישיים שלכם.

 

הצורך במכשירי שמיעה מומלצים

לקות שמיעה משפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם, שעבורם חיוני למצוא את מכשיר השמיעה המתאים. מכשירי השמיעה המומלצים לא רק מגבירים את הסאונד אלא גם משפרים את בהירות הדיבור ומצמצמים רעשי רקע. אנו באודיופוקוס קרית אונו, מכירים בחשיבותם של מכשירי שמיעה מומלצים במתן מענה יעיל יותר ללקויי השמיעה. לכן, אנו ממליצים בחום לפנות אלינו לייעוץ מקצועי לפני רכישת מכשיר שמיעה. הצוות המקצועי שלנו מתמחה בהתאמת מכשירי שמיעה וישמח ללוות אתכם בתהליך מציאת המכשיר המושלם לצרכים הייחודיים שלכם והתאמתו לשמיעתכם.

 

 

מכשירי השמיעה הטובים ביותר לשנת 2024

כשזה מגיע למציאת מכשיר השמיעה הטוב ביותר לשנת 2024, אנו ערכנו מחקר ובדיקות מקיפות כדי להרכיב רשימה מקיפה. מכשירי שמיעה אלו הוכחו כיעילים ביותר בטיפול במגוון רחב של ליקויי שמיעה, ומספקים איכות צליל יוצאת דופן, נוחות ואמינות. מכשירי השמיעה המומלצים שלנו לשנת 2024 כוללים:

 

מכשיר שמיעה דגם NEXIA של חברת GN Resound

 מכשיר שמיעה מומלץ 2024 מדגם NEXIA מגיע מסדרה חדשנית עטורת פרסים מבית ReSound. המכשירים מציעים איכות צליל מעולה, דיוק, תכונות מתקדמות ועיצובים דיסקרטיים. ככאלו, מכשירי שמיעה NEXIA הם בחירה מצוינת עבור אנשים בכל גיל ובכל רמת ירידה בשמיעה. הם מוצעים בדגמים שונים הכוללים:

  • RIC) Receiver-in-Canal): סגנון זה הוא הנפוץ ביותר והוא כולל רמקול הממוקם בתעלת האוזן.
  • BTE) Behind-the-Ear): סגנון זה מותאם מאחורי האוזן והוא מחובר לרמקול דרך צינור דק.

מכשירי שמיעה NEXIA כוללים מספר תכונות מתקדמות, כגון:

  • עיבוד צליל SmartSound: טכנולוגיה זו מנתחת את הסביבה באופן אוטומטי ומתאימה את הגדרות מכשיר השמיעה בהתאם.
  • הפחתת רעשים: תכונה זו מסייעת להפחית רעשי רקע לא רצויים, כך שתוכלו להתמקד בצלילים שחשובים לכם.
  • קישוריות אלחוטית: מכשירי שמיעה NEXIA יכולים להתחבר לאפליקציה המאפשרת שליטה בפרמטרים של המכשיר וכן לאייפונים ולמכשירי גלקסי S23 ומעלה של סמסונג, לטובת סטרימינג ושיחות טלפון.

 

Genesis AI של Starkey העולמית

Genesis AI מבית Starkey הוא מכשיר שמיעה עטור פרסים המציע איכות צליל מעולה, תכונות מתקדמות ועיצוב דיסקרטי. מכשיר שמיעה Genesis AI מבית Starkey כוללים מספר תכונות מתקדמות, כגון:

  • עיבוד צליל Edge Mode: טכנולוגיה זו מסייעת לשמוע טוב יותר בסביבות רועשות.
  • זיהוי נפילה: תכונה זו יכולה לזהות נפילות ולשלוח התראה לאנשי קשר חירום.
  • מעקב אחר בריאות המוח והגוף: מכשיר זה יכול לעקוב אחר פעילות גופנית, צעדים, שינה ועוד.
  • קישוריות אלחוטית: Livio AI Edge יכול להתחבר למגוון מכשירים אלחוטיים, כגון טלפונים ניידים ומכשירי טלוויזיה.
  • בקרת אפליקציה: ניתן לשלוט ב-Livio AI Edge באמצעות אפליקציה לטלפון חכם.

 

Phonak Audeo Lumity

Phonak Audéo Lumity הוא מכשיר שמיעה חדשני ומוערך המציע איכות צליל מעולה, תכונות מתקדמות ועיצובים דיסקרטיים. התכונות העיקריות של מכשירי שמיעה אלו כוללות:

  • עיבוד צליל Speech in Noise: באמצעות מערכת ההפעלה AutoSence 5.0 המהפכנית של פונאק, טכנולוגיה זו מנתחת את הסביבה באופן אוטומטי ומתאימה את הגדרות מכשיר השמיעה בהתאם, תוך הדגשת דיבור והפחתת רעשי רקע.

  • קישוריות אלחוטית: Audéo Lumity יכול להתחבר למגוון מכשירים אלחוטיים, כגון טלפונים ניידים, מכשירי טלוויזיה ומחשבים ניידים, באמצעות פרוטוקול Bluetooth Classic

  • RogerDirect: טכנולוגיה זו מאפשרת לכם להתחבר ישירות למערכות FM Roger של פונאק, המיועדות לשיפור הבנת הדיבור בסביבות רועשות.

  • בקרת אפליקציה: ניתן לשלוט ב-Audéo Lumity באמצעות אפליקציה לטלפון חכם, המאפשרת להתאים את הגדרות המכשיר ולנטר את הביצועים שלו.

  • עמידות במים: Audéo Life, דגם ספציפי של Lumity , עמיד במים ואבק, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור אנשים פעילים.

 

הצעה משתלמת ומומלצת למכשיר שמיעה 

ב-Audiofocus, אנו מאמינים בשירות מותאם אישית שיעזור לכם לקבל החלטה מושכלת. אנו מציעים ייעוץ מקצועי לגבי מכשיר השמיעה המתאים ביותר עבורכם, ובנוסף, הצוות שלנו יספק הצעת מחיר מותאמת אישית המבוססת על הדרישות והתקציב הספציפיים שלכם.

לקבלת הצעת מחיר וליעוץ מקצועי בבחירת מכשירי שמיעה מומלצים לשנת 2024, הנכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר או ליצור קשר עם אודיופוקוס בטלפון 03-7360685

להצעת מחיר ולייעוץ מקצועי צור קשר ונשוב אליך בהקדם

סגירת תפריט
דילוג לתוכן