-
על המבוטח לפנות לרופא א.א.ג. ולקבל הפניה לבדיקת שמיעה במכון מטעם הקופה*.
-
בפגישה עם קלינאי תקשורת במכון מטעם הקופה, תתבצע בדיקת שמיעה וייעוץ שבמסגרתו הקלינאי ימלא טופס ייעוץ למכשירי שמיעה.
-
יש לפנות עם תוצאות בדיקת השמיעה וסיכום הייעוץ למרפאה (לפני שניגשים למרפאה מומלץ להגיע אלינו לייעוץ נוסף עם קלינאי של אודיופוקוס). במרפאה יונפק טופס התחייבות (טופס 17) לספק מכשירי השמיעה.
-
עם ההתחייבות (טופס 17), טופס ייעוץ ובדיקת השמיעה, יש להגיע אלינו לצורך התאמת מכשיר שמיעה.
-
לחצו כאן למידע מפורט על זכויותיכם באתר מאוחדת.
* לאיתור מכון שמיעה לביצוע בדיקת שמיעה לצורך מכשיר שמיעה לחצו כאן.