ההתקדמות שחלה בתחום מכשירי השמיעה מאז המצאתם רבה ומשמעותית. בבסיסו, מכשיר שמיעה הינו מכשיר שמגביר את עוצמת הקול ומטרתו לסייע לכל אדם בעל לקות שמיעה לשמוע טוב יותר את הסביבה ואת כל מי שמשוחח אתו. אך, בזכות הטכנולוגיה שמתקדמת כל הזמן, מכשירי השמיעה משתפרים ומתייעלים מבחינת איכות השמיעה, ובשנים האחרונות אף פרצו לחיינו מכשירי שמיעה נטענים שמאפשרים שימוש לאורך זמן, ללא צורך בהחלפת סוללות. 

מכשיר שמיעה נטען הוא מכשיר שמיעה רגיל שמופעל על ידי סוללה שנטענת בחיבור לחשמל, וההטענה של המכשיר יכולה להספיק לכ- 24 שעות! היום כמעט כל חברה שמייצרת מכשירי שמיעה שואפת לייצר  דגם אחד לכל הפחות של מכשיר שמיעה שהוא נטען. כל מכשיר שמיעה נטען בקופסת טעינה ומגיע בעיצוב מודרני, המעניק שימוש נוח, פשוט,יעיל ובטוח.                                                            

המשתמש במכשיר שמיעה נטען נהנה מהעובדה שאינו צריך באמצע היום להחליף סוללות, לעיתים בתנאים שאינם נוחים לו. כמו כן אינו צריך לחשוש שמא יגמר מלאי הסוללות שברשותו בטרם יספיק לחדשו. כך ניתן לדעת שמכשיר השמיעה תמיד מוכן לשימוש, בהטענה חד פעמית מדי יום.

 לכן, הבחירה של מכשיר שמיעה נטען, הופכת את חיי המשתמש לקלים ונוחים יותר. לרוב המכשירים הנטענים הם גם מכשירים ברמה טכנולוגית גבוהה. מכשירים אלו מאפשרים איכות שמיעה גבוהה, גם כשמדובר במקומות רועשים במיוחד, בשל מנגנוני נטרול רעשים סביבתיים ומנגנון החלשת רעשים והתמקדות בדובר שאתו משוחחים.  

טעינה מהירה שאורכת כחצי שעה תוכל לספק מעל שש שעות של שימוש, בעוד ששלוש שעות טעינה יכולות לספק שימוש של כ-24 שעות. אפשר למצוא היום גם מטען מיני שהוא מטען נייד קטן ואלגנטי. בנוסף קיימת אפשרות לחבר סוללת גיבוי ניידת לקופסת הטעינה, על מנת להטעין את מכשירי השמיעה במקומות בהם לא זמין שקע חשמלי (בנסיעות למשל). כך מתאפשרת טעינה מלאה נוספת למכשירי השמיעה, לשימוש של כ-24 שעות נוספות.   

לסיכום, מכשירי שמיעה נטענים הם מכשירים נוחים מאוד לשימוש. 

מעוניינים גם במכשיר שמיעה נטען? אצלנו במכון אודיופוקוס קרית אונו ניתן להשיג מכשירי שמיעה נטענים תוצרת החברות המובילות בתחום. כמו כן, תוכלו ליהנות משירותים נוספים שהמכון שלנו מספק.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן