אם אתם נמצאים בתהליך של התאמה ורכישת מכשיר שמיעה, לבטח שמעתם המלצות רבות שמפנות אתכם לדגמים של מכשירי שמיעה תוצרת דנמרק בלבד. ואכן, עם השנים הפכה דנמרק לספקית מרכזית של מכשירי שמיעה מובילים לכל רחבי העולם. מדובר בענף כלכלי חשוב ומפותח במדינת דנמרק, ואחת המרכזיות בענף היא חברת GN ReSound – יצרנית מכשירי השמיעה מהמובילות בעולם!

GN ReSound – מובילת השוק העולמית

חברת GN ReSound, נחשבת היום לחברה מהמובילות בעולם מכשירי השמיעה, ומציעה דגמים בעיצובים מודרניים, בהנדסת אנוש ברמה הגבוהה ביותר ועם טכנולוגיה פנימית מובנית הטובה בעולם.

לא כל מותג דני זה GN ReSound

כפי שאמרנו קודם לכן, מכשירי שמיעה מדנמרק זוכים להמלצות רבות ברחבי העולם כולו, ולא לחינם. בעקבות ההתפתחות של GN ReSound, החלו לפעול בדנמרק יצרניות נוספות בתחום מכשירי השמיעה. יחד עם זאת, אם אתם באמת רוצים את הטוב ביותר, אם אתם רוצים להבטיח הנדסת אנוש ואיכות חומרים מהטובות בעולם ואם אתם רוצים להבטיח שהאוזן שלכם תהנה מטכנולוגיית הסאונד המתקדמת בעולם בכל רגע נתון, כדאי לכם מתוך  מכשירי שמיעה תוצרת דנמרק, להתמקד במכשירי השמיעה של GN ReSound.

האם ישנם יצרנים נחשבים נוספים?

התשובה היא בהחלט כן. GN ReSound היא אמנם אחת מהיצרניות הטובות בעולם, אך ישנם מותגים טובים נוספים, שבמקרים רבים אינם נופלים באיכותם. במסגרת תהליך ההתאמה של מכשיר שמיעה למטופל, רצוי שקלינאי התקשורת שמייעץ לכם, יציג בפניכם מבחר של מכשירי השמיעה שיכולים להתאים לכם, מבלי להעדיף מותג כזה או אחר. קלינאי התקשורת יוכל למעשה להעניק לכם דירוג מלא ומפורט של מכשירי שמיעה. GN ReSound היא בהחלט קנייה בטוחה ומוצלחת, אך כדאי לבחון את כל האפשרויות העומדות בפניכם ולוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.

בחברת אודיופוקוס, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים לשיקום השמיעה, תוכלו למצוא את כל מכשירי השמיעה של GN ReSound ולצדם גם מכשירי שמיעה נוספים, לרבות מכשירי שמיעה תוצרת דנמרק, מכשירי שמיעה מארה”ב ומכשירים משוויץ. באודיופוקוס תוכלו לקבל כל מה שתצטרכו כדי להשלים התאמה ורכישת מכשיר שמיעה, הכל תחת קורת גג אחת, וזה יכול להתחיל בטלפון אחד שתרימו אלינו כבר עכשיו במספר 03-7360685.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן