להצעת מחיר ולייעוץ מקצועי צור קשר ונשוב אליך בהקדם

מכשיר שמיעה זול – מכשירי שמיעה מומלצים בתקציב נמוך

Leox SP/UP

מכשיר שמיעה הוא אביזר שמותאם לאנשים שאובחן אצלם ליקוי שמיעה, כאשר הליקוי מפריע להם ברמה התפקודית בחיי היום-יום. לעיתים מספיק מכשיר אחד, כאשר הליקוי הוא רק באחת מהאוזניים ולפעמים, יש צורך בשני מכשירים, עבור שתי האוזניים.
לקויות שמיעה יכולות להיגרם מגורמים שונים וממגוון בעיות ולכן, חשוב ביותר לאבחן באופן יסודי ולהתאים את המכשיר באופן אישי למטופל ולבעיה ממנה הוא סובל.
כאשר נעשה שימוש במכשיר שמיעה לא מתאים, במקרה הטוב, הוא לא יועיל ולא ישפר את השמיעה ובמקרה הגרוע, הוא יסב נזק – לפעמים בלתי הפיך.
חשוב לדעת, שכל קופות החולים בארץ מעניקות זכויות והחזרים בדרגות שונות עבור רכישת אביזרי שמיעה, בהתאם לעמידה בקריטריונים שונים. הדבר יכול להיות לעזר רב בעת רכישת מכשיר שמיעה ולסייע למטופלים לרכוש מכשיר איכותי, גם אם מדובר במכשיר פשוט יחסית.

מתי מומלץ להצטייד במכשיר שמיעה?

כאשר קיים אבחון מקצועי של לקות שמיעה וכאשר הדבר מפריע במצבים יומיומיים ובביצוע פעולות שגרתיות כגון שיחה פנים אל פנים או שיחה בטלפון, נהיגה, האזנה למוסיקה, צפייה בטלוויזיה וכד’ וגם, במקרים בהם הבעיה גורמת להימנעות מלקיחת חלק במצבים שונים כגון הליכה ברחוב סואן או במקום זר (למשל, הימנעות מיציאה לחופשות בארץ או בחו”ל), השתתפות באירועים חברתיים, תקשורת עם אנשים לא מוכרים, או שהייה במקומות רועשים.

אילו פרמטרים חשובים בהתאמת מכשיר שמיעה?

כאמור, תנאי בסיסי להתאמה נכונה הוא זיהוי מדויק של אופי לקות השמיעה ומקורה. בנוסף לכך, חשוב לקחת בחשבון מאפיינים אישיים של המטופל, כגון פעילויות וצרכים יום-יומיים האופייניים לו, והקשיים העיקריים עמם הוא מתמודד עקב בעיית השמיעה.
בימינו, יש מגוון גדול של מכשירי שמיעה הפועלים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומצליחים להתגבר על קשת רחבה של ליקויי שמיעה. לכן, חשוב מאד לבצע את ההתאמה באמצעות איש מקצוע (קלינאי תקשורת) ולרכוש את המכשיר במקום אמין, שגם מספק אחריות ומציע ליווי ותמיכה לאורך זמן, שכן, תהליך ההתאמה המדויק דורש הסתגלות והתנסות, ולעיתים כרוך בביצוע שינויים ודיוקים במהלך הדרך.

מכשירי שמיעה זולים

העיקרון המנחה בבחירת מכשיר שמיעה הוא, שמומלץ תמיד לרכוש את המכשיר עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שהמטופל יכול להרשות לעצמו.
לאיכות המכשיר יש השלכות רבות וככל שהמכשיר מתקדם ואיכותי יותר, כך הוא יספק צליל נקי ומדויק יותר ואף יאפשר לקלינאי התקשורת לכייל ולשלוט על משתנים רבים יותר בתוכו.
ככל שמכשיר הוא זול ופשוט יותר, כך הוא מוגבל יותר מבחינת המערכות הדיגיטליות שלו ומבחינת אפשרויות הכיול והדיוק שלו.
בכל מקרה, גם כאשר התקציב מוגבל מאד, חשוב ביותר לרכוש את המכשיר בהיוועצות עם קלינאי תקשורת ולא להתפתות למכשירים הנמכרים באתרי אינטרנט למיניהם דוגמת “אליאקספרס”, אשר עלולים להחמיר את הבעיה ואף לגרום לנזקים חדשים.
מכשירים מסוג זה עשויים רכיבים מאיכות ירודה, אינם מתחשבים בירידת השמיעה של המטופל ועלולים לספק הגברה לא מדויקת.

אודיופוקוס קרית אונו“, מכון המתמחה באבחון לקויות שמיעה ובהתאמת פתרונות חדשניים ומותאמים אישית לליקויי שמיעה שונים, עובד בשיתוף פעולה עם כל קופות החולים בישראל, עם משרד הביטחון ועם גופים נוספים ויכול לסייע לכל מטופל למצות את כל הזכויות וההחזרים המגיעים לו ברכישת מכשירי שמיעה.
כל אנשי הצוות במכון מוסמכים על ידי משרד הבריאות וכל מכשירי השמיעה ואביזרי העזר שהמכון מספק, מגיעים מיצרנים אמינים ומוכרים, עומדים בתווי תקן מחמירים, ומותאמים אישית למטופל.

לקבלת מידע נוסף, לתיאום בדיקת שמיעה, או לייעוץ בהתאמת מכשיר שמיעה בידי צוות קלינאי תקשורת מוסמכים ומנוסים, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר:

בטלפון: 03-736-0685  |  באימייל: afocusko@gmail.com  |  או בהשארת פרטים בעמוד “צור קשר” באתר

להצעת מחיר ולייעוץ מקצועי צור קשר ונשוב אליך בהקדם

סגירת תפריט
דילוג לתוכן