להצעת מחיר ולייעוץ מקצועי צור קשר ונשוב אליך בהקדם

סוללות למכשירי שמיעה

עוד משנות ה- 90, מכשירי שמיעה ושתלים קוכליארים יצרו מהפכה של ממש, כשאפשרו לאנשים הסובלים מלקות או אובדן שמיעה לפתע לשמוע טוב יותר וכך למעשה לתקשר עם הסביבה ולהרגיש חלק מהחברה. כלל מכשירי השמיעה כיום פועלים על סוללות, אשר איכותן ואופן השימוש בהן משפיעים על אורך החיים שלהן ואף על איכות השמיעה של המשתמש. יש להתאים את הסוללה למכשיר השמיעה. מכשיר ובו מותקנת סוללה שאינה מתאימה לא יעבוד כראוי. 

 

חשוב לדעת – מהם הגורמים השונים המשפיעים על אורך חיי הסוללה / בטריות למכשיר שמיעה?

  • איכותן של הסוללות – חשוב מאד לרכוש מכשיר שמיעה איכותי שיספק תוצאות טובות למשתמש. לא פחות חשוב, לרכוש גם סוללות ברמה גבוהה ושל יצרניות מובילות בתחום, אשר יאפשרו למכשיר לפעול בצורה חלקה ויציבה לאורך זמן, ללא עיוותים או ניתוקים, מה שבהכרח יתרום לשביעות רצון כללית מהשימוש במכשירי השמיעה. סוללות זולות במיוחד שלא נקנו מגורם מוכר ומקצועי כמו מכון שמיעה מוסמך למשל, יפגעו באיכות השמיעה שלכם ואף בפעילות המכשיר עצמו. 
  • אופן השימוש – שינוי תכניות במכשיר השמיעה לעתים תכופות וכן שימוש בעזרי שמיעה שונים כמו ה FM, יגרמו לסוללות להיגמר מהר יותר. 
  • עוצמת ההגברה במכשיר – ניתן לשנות את רמת עוצמת השמיעה בהתאם לצרכיו האישיים של המשתמש ודי בקלות. עם זאת, חשוב לדעת כי ככל שעוצמת השמע תהיה גבוהה יותר, כך הסוללה עשויה להיגמר מהר יותר, מכיוון שהמכשיר “מתאמץ” יותר. 
  • רעשי רקע סביבתיים – מכשיר השמיעה לא רק מספק את היכולת לשמוע צלילים, אלא הוא גם פועל להדגשת דיבור על רקע רעש עד כמה שניתן, על מנת שהצליל שיישמע יהיה כמה שיותר נקי וברור. ככל שהחשיפה לרעשי רקע סביבתיים תהיה גדולה יותר, כך המכשיר יתאמץ יותר בפעולות עיבוד צלילי הסביבה ויצרוך יותר זרם מהסוללה.
  • קישוריות – מכשירי שמיעה חדישים בעלי יכולת להתחבר בבלוטות’ ישירות לטלפון הנייד ולאפליקציה יצרכו יותר זרם בזמן השימוש, על כן מומלץ להתייעץ עם קלינאי התקשורת שמבצע את ההתאמה של מכשירי השמיעה לגבי גודל הסוללה בהתאם לשימוש הצפוי בבלוטות’.

 

סוגי סוללות

  • סוללות למכשירי שמיעה גודל 10 – מתאימות למכשירי שמיעה הנסתרים בתוך תעלת האוזן (CIC) וכן לחלק ממכשירי השמיעה המיקרו-זעירים הממוקמים מאחורי האוזן. זהו הגודל הקטן ביותר מבין הסוללות למכשירי שמיעה ואורך חייהן נע בין 3 ימים ל- 5 ימים. בחבילה אחת יש 6 סוללות. 
  • סוללות למכשירי שמיעה גודל 312 בטריות 312 מתאימות למכשירי שמיעה הנסתרים בתוך תעלת האוזן (ITC) וכן לחלק גדול ממכשירי השמיעה המיקרו-זעירים הממוקמים מאחורי האוזן. אורך חייהן נע בין 4 ימים ל- 7 ימים. בחבילה אחת יש 6 סוללות. 
  •  סוללות למכשיר שמיעה גודל 13 מספיקות לכ-7 עד 10 ימים. בחבילה אחת יש 6 סוללות. 
  • סוללות מספר 675 – מתאימות למכשירי שמיעה גדולים וחזקים במיוחד, הממוקמים מאחורי האוזן. אורך חיי הסוללה נע בין 10 ימין ל 14
  • סוללות המיועדות במיוחד לשתל קוכליארי/שתל שבלול -P675 . 

 

סוללות למכשירי שמיעה: סוגים, טיפים והמלצות

אין ספק שמכשירי השמיעה המתקדמים של ימינו יכולים לשפר משמעותית את איכות החיים של אנשים עם לקות שמיעה. יחד עם זאת, בכדי שהמכשירים הלא נטענים יפעלו כמו שצריך, חשוב שיהיו לכם סוללות למכשירי שמיעה מתאימות ואיכותיות. זה בדיוק מה שמציעים לכם בחברתנו לצד מגוון מתקדם של מכשירי שמיעה. במאמר הזה נסקור את סוגי הסוללות השונות הזמינות למכשירי שמיעה, נספק טיפים לבחירת הסוללות הנכונות ונציע המלצות לסוללות איכותיות המבטיחות ביצועים מיטביים. 

 

סוללות למכשירי שמיעה חד פעמיות 

קיימים סוגים שונים של בטריות למכשיר שמיעה, ביניהם גם סוללות חד פעמיות שהן הסוג הנפוץ ביותר בשימוש. הסוללות מגיעות בגדלים שונים, כאשר הפופולריות ביותר הן סוללות למכשירי שמיעה 312 וכן סוללות למכשירי שמיעה 13. הבחירה בסוללות חד פעמיות מציעה כמה יתרונות, כאשר הבולטים שבהם הינם:

– זמין באופן נרחב וקל למצוא.

– נוח לנסיעות, מכיוון שניתן להחליף אותן בקלות.

– מתאים לאנשים שלא רוצים את הטרחה והמתנה של טעינה מחדש של מכשירי שמיעה נטענים.

 

סוגים שונים של סוללות למכשירי שמיעה

כאמור, יש בשוק סוגים שונים של בטריות למכשירי שמיעה, כאשר לכל סוג של סוללה יש תכונות משלו כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות: 

סוללות 312 

סוללות למכשיר שמיעה 312 הן סוג של סוללת כפתור המשמשת במגוון מכשירי שמיעה. אלו סוללות אבץ-אוויר, כלומר הן מייצרות חשמל באמצעות תגובה כימית בין אבץ לחמצן. כמו כן, סוללות 312 למכשיר שמיעה מגיעות בגודל של 7.9 מ”מ x 3.6 מ”מ במתח של 1.45 וולט. הן זמינות במגוון מותגים, כולל Rayovac, Duracell ו-Energizer. בין היתר הן משמשות במכשירי שמיעה תוך אוזניים מסוג ITC ועבור מכשירי שמיעה קטנים מאחורי האוזן מסוג RIC/RIE. אורך חייהן נע בין ארבעה לשבעה ימים.

סוללה 13

סוללות 13 הן סוג של סוללת כפתור המשמשת במגוון מכשירי שמיעה, וגם הן סוללות אבץ-אוויר. סוללה למכשיר שמיעה 13 מגיעה במידות של 7.9 מ”מ x 5.4 מ”מ ויש לה מתח של 1.45 וולט. אורך חיי סוללות אלו נע בין שבוע לעשרה ימים.

 

טיפים לבחירה ושימוש נכון בסוללות למכשירי שמיעה

בחירת הסוללות הנכונות למכשירי השמיעה, ושימוש נכון בהן, יכולים להשפיע רבות על הביצועים ועל שביעות הרצון הכללית של המשתמש. בעת בחירת סוללות ובעת השימוש בהן כדאי לשקול את העצות הבאות:

  • השתמשו רק בסוללות חדשות, כי סוללות ישנות עלולות לא לספק מספיק כוח למכשיר השמיעה.
  • למכשירי שמיעה שונים יש דרישות ספציפיות לגודל הסוללה. חיוני לעיין במדריך למכשיר או ליצור קשר עם בעל מקצוע לקבלת הדרכה.
  • נתחו את העלות לשימוש של סוללות חד-פעמיות לעומת אפשרויות נטענות כדי לקבוע מה חסכוני יותר בטווח הארוך.
  • אחסנו סוללות במקום קריר ויבש, כי חום ולחות יכולים לקצר את חיי הסוללה.
  • השתמשו במכשיר השמיעה רק כאשר אתם זקוקים לו. כיבוי מכשיר השמיעה כאשר אינכם משתמשים בו יעזור במעט לחסוך בחיי הסוללה.

 

איפה קונים סוללות למכשיר שמיעה?

במכון אודיופוקוס קרית אונו, ניתן למצוא את כל סוגי הסוללות / בטריות מהחברות הטובות ביותר, המתאימות לכלל מכשירי השמיעה. אצלנו ניתן לרכוש סוללות איכותיות אשר משך חייהן ארוך במיוחד ואשר מאפשרות פעולה יציבה של מכשירי השמיעה שברשותכם, כדי לאפשר למשתמש את איכות השמע הטובה ביותר. 

בנוסף, אנו מציעים מגוון רחב של מכשירי שמיעה העומדים בתקנים המחמירים ביותר. אנו מבצעים במכון בדיקות שמיעה יסודיות, מקיפות ומקצועיות על ידי קלינאי תקשורת מוסמך בלבד, אשר באמצעותן ניתן לאתר ליקויי שמיעה שונים ולהתאים עבורכם מכשיר שמיעה לפי צרכיכם האישיים.

 

סוללות מכשירי שמיעה באיכות גבוהה

אנו באודיופוקוס מבינים את החשיבות של סוללות אמינות ואיכותיות למכשירי שמיעה. המחויבות שלנו למומחיות ולשביעות רצון הלקוחות מניעה אותנו לספק פתרונות מתקדמים המותאמים לצרכים של לקויי השמיעה. אנו מציעים מגוון רחב של סוללות למכשירי שמיעה, כולל גדלים פופולאריים כמו סוללות מסוג 10 , 312 , 13 ו-675.  כמו כן, אנו מוכרים רק סוללות איכותיות שעברו בדיקות בקרת איכות קפדניות כדי להבטיח ביצועים מיטביים ואריכות ימים.

לקבלת הצעת מחיר ולייעוץ מקצועי בבחירת סוללות למכשירי שמיעה, הנכם מוזמנים להשאיר את פרטיכם באתר או ליצור קשר עם אודיופוקוס בטלפון 03-7360685

להצעת מחיר ולייעוץ מקצועי צור קשר ונשוב אליך בהקדם

סגירת תפריט
דילוג לתוכן