בשנים האחרונות חלה האצה טכנולוגית בתחומים רבים, כידוע לנו מתחום מכשירי הטלפון הסלולריים לדוגמא. האצה שכזו חלה גם בתחום מכשירי השמיעה. היום מכשירי השמיעה מתקדמים טכנולוגית באופן משמעותי מההיצע שהיה קיים בעבר ובשל כך מצליחים להעלות את איכות החיים בקרב לקויי השמיעה. להלן מידע אודות החידושים והיתרונות במכשירי השמיעה של ימינו.  

שמיעה הרבה יותר אפקטיבית                                                                                 

חברות רבות בתחום מכשירי שמיעה התקדמו מאוד בשנים האחרונות בהגברת שמיעת הדיבור על רקע רעשי הסביבה, וכך הן מאפשרות לאדם המשתמש במכשיר לשמוע היטב את מה שנאמר לו, גם כשמדובר בסביבה רועשת. המכשירים משנים את עוצמת ההגברה וכיוון המיקרופונים בהתאם לעוצמה ולסוג הקולות שקיימים בסביבתו של המשתמש, וכך מספקים חווית שמיעה נעימה והרמונית יותר. 

בנוסף, בעבר היו תלונות רבות על רעשי צפצופים שהיו נפלטים מהמכשיר בשל בעיות פידבק,  ולא היה מענה הולם בנושא זה. כיום, במכשירי השמיעה החדשניים קיימות מערכות פידבק מתקדמות, ובשילוב עם התאמה נכונה של אוזניית המכשיר לאוזן, מתקבלת שמיעה איכותית, נוחה ונטולת “צפצופים” בלתי רצויים. בשל שיפורים רבים שהוכנסו בנוסחת ההגברה ופונקציות נוספות ניתן כיום לכוון את מכשירי השמיעה באופן מדויק יותר לצרכי המשתמש, מה שמביא לשמיעה טבעית, נעימה ואפקטיבית יותר.

בנוסף, קיים סנכרון בין שני מכשירי השמיעה, ולכן בכל מכשיר חדש למעוניינים בכך די יהיה בבחירה של תכנית שמע או בשינוי של העוצמה במכשיר אחד בלבד, כשהמכשיר השני יושפע מהשינוי מידית, וכך תיוותר השמיעה סימטרית ונעימה למשתמש עפ”י צרכיו.




אפשרות לנהל שיחה טלפונית                                                                                     

בעזרת המכשירים החדשניים לרבות מכשיר שמיעה לשיחות טלפון, כלומר מכשיר שמיעה המתחבר בטכנולוגיית בלוטות’ ישירות למכשיר הטלפון, יש היום אפשרות לנהל שיחת טלפון במכשיר שמיעה ללא כל בעיה. כמובן שישנו גם מכשיר שמיעה מתחבר לאנדרואיד ישירות באותה טכנולוגיה.

ישנו גם מכשיר שמיעה עם בלוטוס כלומר מכשיר שמיעה שאינו מתחבר ישירות לטלפון הנייד, אך באמצעות אביזר נוסף ניתן בטכנולוגיית בלוטוס לחברו לנייד – וכך מתאפשר שידור של שיחות שמנוהלות באמצעות הנייד ישירות למכשיר השמיעה.

יש לציין שבשתי הדרכים (בחיבור הישיר וגם באמצעות אביזר מקשר) ניתן להזרים גם מדיה מהטלפון הנייד ישירות למכשיר השמיעה, וכך להנות משמיעת שירים וסרטונים בצורה איכותית ומוגברת היטב.

נסכם אם כך שמכשירי השמיעה החדשניים של ימינו מספקים איכות חיים הרבה יותר גבוהה לכל אדם שסובל מבעיות שמיעה. באמצעות מכשירים אלו השמיעה תהייה הרבה יותר נוחה ואיכותית בכל מקום שיש בו רעשי רקע, וזאת במכשיר קטן ונוח שכמעט לא ניתן להבחין בו.  

מעוניינים גם במכשיר שמיעה איכותי ומתקדם? אצלנו במכון – אודיופוקוס קרית אונו מכשירי שמיעה תוכלו להתרשם ממגוון מכשירי השמיעה ולמצוא את המכשיר שיתאים לכם כמו כפפה. עוד תוכלו לבצע בדיקות שמיעה ולהיעזר בשירות תיקונים שהמכון מספק ועוד.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן